دانش مدیریت

هر آن چه باید از دانش مدیریت بدانید را اینجا بیابید و بخوانید

دانش مدیریت

هر آن چه باید از دانش مدیریت بدانید را اینجا بیابید و بخوانید

در myindustry.blog.ir هر آن چه از دانش مدیریت بخواهید را می توانید بخوانید، بدانید، ببینید، گوش کنید و دانلود کنید ... اینجا متعلق به علاقه مندان به دانش مدیریت است.

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

اصولاً دانلود رایگان، موضوع جذابی برای ما ایرانی ها است ! این را آمار به خوبی نشان می دهد. اما دانلود مدیریتی یک طعم و مزه دیگری برای آنها که به موضوعات مدیریتی علاقه مند هستند دارد. خصوصاً اگر این دانلود، مربوط به فیلم رکود بزرگ باشد که برد پیت در آن بازی کرده و در کنار همه جذابیتهایش کلی مفاهیم مدیریتی و بورس را هم آموزش می دهد.

  • پایگاه اطلاع رسانی صنعت

قیمت هر بشکه نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا دیروز در پایان معاملات بازار نایمکس نیویورک با 0.5 درصد کاهش نسبت به روز پیش از آن به 42 دلار و 92 سنت رسید و کف قیمت سه ماهه را تجربه کرد.

بنا به اعلام رویترز، نگرانی از تشدید اشباع بازار نفت موجب کاهش چشمگیر قیمت نفت خام آمریکا در معاملات دیروز شد.

گروه تجاری انجمن نفت آمریکا دیروز اعلام کرد، هفته گذشته موجودی نفت خام این کشور 827 هزار بشکه کاهش یافته است. این در حالی هستکه تحلیلگران این کاهش را 2.3 میلیون بشکه پیش بینی کرده بودند. گزارش رسمی مدیریت اطلاعات انرژی آمریکا در این زمینه امروز منتشر خواهد شد.

با وجود کاهش قیمت نفت خام آمریکا و نفت خام اوپک، قیمت نفت برنت دریای شمال در پایان معاملات دیروز بازار لندن با 0.3 درصد افزایش به 44 دلار و

7 سنت رسید.

  • پایگاه اطلاع رسانی صنعت