تبیین جایگاه اینستاگرام در برنامه بازاریابی اینترنتی توسط سید حمیدرضا عظیمی
سید حمیدرضا عظیمی، مشاور و کارشناس دیجیتال مارکتینگ در رادیو اقتصاد جایگاه اینستاگرام را در برنامه بازاریابی اینترنتی این چنین بیان کردند :
ابتدا باید اینستاگرام را به عنوان یک رسانه بپذیریم، رسانه ای قوانین خاص خود را دارد و مخاطبانش هم این قوانین را بسیار خوب پذیرفته اند. اینستاگرام به عنوان یک رسانه آنلاین، که عمدتاً تصویر محور (و البته ویدیو محور است) می تواند در بسیاری از شرکت ها و محصولات از اصلی ترین محورهای بازاریابی اینترنتی باشد.
اما آیا راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی مبتنی بر اینستاگرام درست است ؟ آیا می توان یک فروشگاه بزرگ را بر روی اینستاگرام داشت ؟ یا به عبارتی اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم فروش و ابعادپذیر قابل اعتنا است ؟
پاسخ به این سوالات «خیر» است !
حمیدرضا عظیمی در این برنامه رادیویی،اینستاگرام را به عنوان یک ابزار برای توسعه و افزایش آگاهی از برند بسیار موثر می داند اما ابعادپذیری آن برای تبدیل شدن به یک پلتفرم فروش بزرگ را ناممکن می داند. اما برعکس اینستاگرام را برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک راه حل قطعی می داند و آنها می توانند کسب و کار کوچک خود را مبتنی بر اینستاگرام توسعه دهند اما برای توسعه و ابعادپذیری حتماً به فکر یک وبسایت باشند.
برای دنبال کردن پیج آقای حمیدرضا عظیمی در اینستاگرام و دریافت ویدیوها و محتواهای آموزشی دیگر، بر روی لینک زیر کلیک کنید :
سید حمیدرضا عظیمی مشاور بازاریابی اینترنتی و اینستاگارم